REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.ORTMED.PL ORAZ SKLEPU ORTMED
Właścicielem i operatorem sklepu internetowego www.ortmed.pl oraz administratorem danych osobowych jego użytkowników jest:
Ortmed Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ul. Baśniowa 3
02-349 Warszawa
Nip: 522-01-03-058
Regon: 001381429
Tel.: (22) 658 45 41
- Postanowienia ogólne
Regulamin określa ogólne warunki na jakich dokonywane są zakupy Produktów dostępnych na stronie www.ortmed.pl, w szczególności zasady składania zamówień i dostawy Produktów, uprawnień Klienta wynikających z zakupu Produktu ( w tym w zakresie prawa odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej poza lokalem Przedsiębiorstwa oraz zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji) i jest on nierozłącznym elementem umowy zawieranej między Kupującym a Ortmed za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Produkty i Ceny
Informacje o Produktach dostępne na stronach Sklepu Internetowego stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
Wszystkie ceny Produktów są cenami brutto, zawierają należny podatek Vat oraz są wyrażone w złotych polskich. Ceny Produktów nie zawierają kosztów dostawy.
- Płatności oraz koszty i czas wysyłki
- Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia złożone w soboty, niedziele, święta oraz poza godzinami pracy sklepu są realizowane są następnego dnia roboczego
- Czas realizacji zamówienia wynosi od 48 godzin do 7 dni roboczych i uzależniony jest od posiadanych stanów magazynowych. Przesyłki nadawane są za pośrednictwem firmy kurierskiej bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Do wartości zamówienia doliczana jest opłata za dostawę. ( W przypadku wyboru dostawy w siedzibie Ortmed usługa jest bezpłatna)
- Jeżeli Klient w chwili odbioru przesyłki zauważy, że paczka posiada uszkodzenia, powinien postępować zgodnie z odpowiednimi postanowieniami Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. Prawo pocztowe. W przypadku korzystania z usług firmy kurierskiej, zaleca się sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera oraz odmowę przyjęcia przesyłki
- W przypadku płatności przed dostawą, wysyłka jest realizowana po zaksięgowaniu środków na koncie firmowym. Numer konta firmowego Ortmed:
Bank Millennium 04 1160 2202 0000 0000 2672 9858
Poczta Polska ekonomiczna :
Od 9,50 pln do 18 pln
Poczta Polska Priorytet:
Od 11 pln do 20,50 pln
Kurier K-ex
Od 12,30 pln do 18 pln
- Klient w celu sfinalizowania zamówienia jest proszony o podanie następujących danych osobowych: imię i nazwisko, dokładny adres dostawy (Miasto, kod pocztowy, Ulica, nr budynku, numer mieszkania) oraz adresu poczty elektronicznej (e-mail), metody płatności i sposobu dostarczenia Produktów.
- Odstąpienie od umowy
Klient, który jest osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej (KONSUMENT), który zawarł z Ortmed umowę na odległość ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych Produktów.
- Klient powinien w takiej sytuacji odesłać zakupione Produkty wraz z dowodem zakupu na adres sklepu Ortmed (ul. Baśniowa 3, 02-349 Warszawa) oraz poinformować niezwłocznie o tym fakcie Ortmed za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ortmed@wp.pl wysyłając jednoznaczne oświadczenie od odstąpieniu od umowy lub formularz zwrotu, który jest dostępny na stronie internetowej www.ortmed.pl.
- Produkty muszą posiadać nienaruszone opakowania producenta oraz nie posiadać śladów użytkowania.
- Ortmed po otrzymaniu jednoznacznego oświadczenia od odstąpieniu od umowy oraz po otrzymaniu zwracanych Produktów niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o odstąpieniu od umowy zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności za Produkty, które są zwracane oraz koszty transportu, przy czym zgodnie z Art. 33 prawa konsumenta: „Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów”
- Reklamacje
Ortmed jako Sprzedający jest odpowiedzialny względem swoich Klientów jeżeli dostarczony przez Ortmed Produkt posiada wady fizyczne lub prawne, jest niekompletny, nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego bądź jest niezgodny z jego opisem.
- Reklamacje można składać z tytułu niezgodności towaru z umową (sprzedaż konsumencka) oraz gwarancji (o ile takie oświadczenie zostało wydane przez gwaranta) zgodnie z warunkami gwarancji
- Reklamacje prosimy kierować na adres Ortmed Sp. z o. o., ul. Baśniowa 3, 02-349 Warszawa
- Kontakt w sprawie reklamacji możliwy jest w siedzibie Ortmed, za pośrednictwem poczty elektronicznej ortmed@wp.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu (22) 658 45 77
- Reklamowany produkt należy dostarczy do siedziby Ortmed wraz z dowodem zakupu oraz opisem wady i informacją czego dotyczy roszczenie
- Klient musi jednocześnie zaznaczyć sposób, w jakim Ortmed może się z nim skontaktować w związku z powyższym zostanie poproszony o podanie imienia i nazwiska oraz numeru telefonu bądź adresu poczty elektronicznej bądź adresu korespondencyjnego.